Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
každý měsíc mi z práce chodí cenné psaní roky na poštu Ostrava 34 v pravidelných intervalech. Včera již měla být zásilka na poště, ale nebyla - zjišťovala jsem info o zásilce VL251054992CZ následně jsme zjistili, že byla uložena na poště Ostrava 8. Do dnešního dne jsem neobrdžela do schránky upozornění, že je uložena na této poště.
Dnes mi volala právnička jednoho soudního sporu,že je zítra soud, jestli jsem obdržela obsílku jako svědek. Nemám obsílku ani upozornění o uložení zásilky na poště ve schránce. Pokud byla tato zásilka vrácena, aniž by mne pošta upozornila, že ji má uloženou k vyzvednutí, budu tuto situaci řešit další stížností na poštu, protože mi tím vytvořila problém a zmařila soudní spor.
Eva Hlaváčová, Opavská 1141/36, Ostrava - Poruba
dne 3.8.2021
Chci zásilky doručit na poštu pod kterou spadám roky tedy Ostrava 34 nebo doručit ten den upozornění do schránky o uložení zásilky, což se nestává.
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman