Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, elektro Okay má už víc jak měsíc výpadek jejich bombiček do sodastreamu. Před nějakým časem jsme tam přišli s originální a bylo nám řečeno, že nám dají právě tu jejich, že originál na výměnu nemají a KDYKOLIV nám ji vymění zase zpět, až budeme chtít. Nyní, když mají dlouhodobý výpadek, jsme ji chtěli samozřejmě vrátit, ale slyšíme jen výmluvy, že nejsou nebo že si ji máme nechat zaslat za poplatek (cena nove bombičky) a že máme čekat a kupovat si nyní balenou vodu.
Jsou přece povinni nám ji vrátit na jejich náklady nebo ne?
Zajištění originální bombičky do sodastreamu, na náklady Okay
|
Tweet |
Pokud bylo spotřebiteli přislíbeno, že dojde k výměně bombičky za originální kus, mělo by tak být učiněno v souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který říká, že daný slib zavazuje.
Originální bombička by měla být vrácena způsobem, kterým byla od spotřebitele přijata, pokud nebylo sjednáno jinak.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
zákazník obdržel oficiální vyjádření k dané situaci telefonicky i na příslušné prodejně.
Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.cz
Společnost nás prostřednictvím e-mailové a telefonické komunikace kontaktovala s tím, že bylo ve sporu dosaženo smírného řešení. Stížnost z tohoto důvodu přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost toto oznámení potvrdit a stížnost poté případně i uzavřít.
Děkujeme stranám za součinnost.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, k žádnému smírnému řešení teda rozhodně nedošlo. Nechápu, jak může takto společnost Okay lhát.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitelce vysvětlit, v čem konkrétně spatřuje dosažení smírného řešení, resp. vyřešení sporu. Děkujeme za součinnost.
Dobrý den,
shrneme tedy ještě jednou - nedostatek byl způsoben dočasným výpadkem u našeho dodavatele, v současné době již výměny probíhají standardně. Veškeré doplňující informace byly zákazníkovi poskytnuty z příslušné prodejny - bombičky SodaStream a LimoBar jsou vzájemně plně kompatibilní, značka LimoBar je navíc finančně příznivější.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Tým OKAY.cz
Jelikož dle slov společnosti již probíhají výměny standardním způsobem, může spotřebitelka nyní dosáhnout požadovaného řešení - tedy vrácení originální bombičky - na pobočce prodejce.
Z tohoto důvodu stížnost, i s ohledem na předmět sporu, definitivně uzavíráme.