Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#51973Nedostatek bombiček do sodastreamu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2021, před 3 lety

Zuzana Bílková

Znění stížnosti

Dobrý den, elektro Okay má už víc jak měsíc výpadek jejich bombiček do sodastreamu. Před nějakým časem jsme tam přišli s originální a bylo nám řečeno, že nám dají právě tu jejich, že originál na výměnu nemají a KDYKOLIV nám ji vymění zase zpět, až budeme chtít. Nyní, když mají dlouhodobý výpadek, jsme ji chtěli samozřejmě vrátit, ale slyšíme jen výmluvy, že nejsou nebo že si ji máme nechat zaslat za poplatek (cena nove bombičky) a že máme čekat a kupovat si nyní balenou vodu.
Jsou přece povinni nám ji vrátit na jejich náklady nebo ne?


Požadované řešení

Zajištění originální bombičky do sodastreamu, na náklady Okay


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 11:55, před 3 lety

Pokud bylo spotřebiteli přislíbeno, že dojde k výměně bombičky za originální kus, mělo by tak být učiněno v souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který říká, že daný slib zavazuje.

Originální bombička by měla být vrácena způsobem, kterým byla od spotřebitele přijata, pokud nebylo sjednáno jinak.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2021 17:30, před 3 lety

Dobrý den,

zákazník obdržel oficiální vyjádření k dané situaci telefonicky i na příslušné prodejně.

Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2021 12:30, před 3 lety

Společnost nás prostřednictvím e-mailové a telefonické komunikace kontaktovala s tím, že bylo ve sporu dosaženo smírného řešení. Stížnost z tohoto důvodu přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost toto oznámení potvrdit a stížnost poté případně i uzavřít.

Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2021 11:53, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.9.2021 10:30, před 3 lety


Zuzana Bílková

Dobrý den, k žádnému smírnému řešení teda rozhodně nedošlo. Nechápu, jak může takto společnost Okay lhát.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2021 11:59, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitelce vysvětlit, v čem konkrétně spatřuje dosažení smírného řešení, resp. vyřešení sporu. Děkujeme za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2021 14:56, před 3 lety

Dobrý den,

shrneme tedy ještě jednou - nedostatek byl způsoben dočasným výpadkem u našeho dodavatele, v současné době již výměny probíhají standardně. Veškeré doplňující informace byly zákazníkovi poskytnuty z příslušné prodejny - bombičky SodaStream a LimoBar jsou vzájemně plně kompatibilní, značka LimoBar je navíc finančně příznivější.

Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Tým OKAY.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 16:36, před 3 lety

Jelikož dle slov společnosti již probíhají výměny standardním způsobem, může spotřebitelka nyní dosáhnout požadovaného řešení - tedy vrácení originální bombičky - na pobočce prodejce.

Z tohoto důvodu stížnost, i s ohledem na předmět sporu, definitivně uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.