Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5198Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2014, před 10 lety

Michal Brablc

Znění stížnosti

Dne 9.1.2013 jsem zakoupil v Jaroměři travní sekačku s pojezdem a elektrickým startérem za 9.990,-Kč.
Po roce se vyskytly závady. 1. reklamace byla uznána a sekačka zdarma opravena (SRZ13/006/4/02212).
Po druhém roce upadl nůž i s unášečem a částí klikové hřídele. 2. reklamace-ulomená hřídel (SRZ14/006/7/02235) byla přijímacím technikem, P.M., bez výhrad přijata ale po pozdější prohlídce technikem, L. H., nebyla uznána. Byla mi nabídnuta oprava za 4.345,- Kč. Odvolal jsem se proti neuznání reklamace. Odvolání bylo ředitelstvím Mountfieldu, Odboru servisu a náhradních dílů zamítnuto. Důvod "... na žacím noži je přítomný značný zásek od prudkého nárazu na pevnou překážku, což bylo pravou příčinou poškození klikové hřídele...".
Protože jsem si byl jist, že jsem závadu nemohl způsobit, a značný zásek na noži jsem neobjevil, obrátil jsem se na soudního znalce, obor strojírenství. Za 1.800,-Kč za zpracování znaleckého posudku mám v rukou závěr: "... vzniklá závada nemohla být zaviněna uživatelem ..."
Potřebné doklady včetně znaleckého posudku mohu kdykoliv předložit či okopírované zaslat poštou nebo mailem.
Děkuji. 9.12.2014. Ing Michal Brablc,


Produkt

Travní sekačka s pojezdem a elektrickým startérem MTF PDel/NTL534, výrobní číslo10774635, cen.číslo 1SEK2111, Záruka 7 let, tj. do 8.1.2020.


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz a zaplacení posudku soudního znalce,
tj. 9.990,-Kč + 1.800,-Kč = 11.790,-Kč
(jedenácttisícsedumsetdevadesát Kč).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 14:05, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby svůj nárok uplatnil přímo na prodejně nebo písemnou cestou. V tuto chvíli je nutné uvést, že se jedná o rozporování zamítnutí druhé reklamace, které nebyla uznána. Spotřebitel znaleckým posudkem prokázal, že vada nebyla odstraněna v zákonné lhůtě a lze tedy hovořit o tzv. subjektivní neodstranitelnosti, kdy spotřebiteli vzniká právo na odstoupení d kupní smlouvy.

Vzhledem k tomu, že znalec je do seznamu soudních znalců zapsán díky svým odborným znalostem, existuje předpoklad, že závěry předložené soudním znalcem by měly být správné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:39, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.