Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na mou adresu byl doručen balíček, který jsem převzal ve spěchu v domnění, že se jedná o očekávanou zásilku. Poté jsem zjistil, že se jedná o balík granulí. Faktura byla přilepená pod první vrstvou obalu spolu s přivítáním do klubu, do kterého jsem nikdy vstoupit nechtěl a ani žádné granule, ani cokoliv jiného, u vás neobjednal.
Dále v dopise píšete, že mi každý měsíc slibujete zasílat další balík granulí, pokud vám nezašlu každý měsíc odpovědní SMS "ne".
NESOUHLASÍM se zasílám jakýchkoliv granulí, nechci od vás žádné zboží a žádám výmaz mých údajů z vaší databáze, popřípadě databáze vašich "partnerů" - jak se obhajujete na internetu, že např. volání za vás vyřizuje někdo jiný. (Mně ani nikdo nekontaktoval a rovnou zaslal balík?!)
Svou žádost zasílám elektronicky na vaši emailovou adresu, kde také v souladu s Ob.Zák. dobrovolně nabízím možnost vyzvednutí již dodaného zboží.
S pozdravem Procházka
Granule hovězí s rýží
Prosím o odvolání dlouhu již mi přišla jedna upomínka a v té stojí že dlužím 3000 a že to předali nějaké vymahači společnosti i když sem si nikdy nic takového neobjednal děkuji Procházka
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Procházko,
omlouváme se za pozdní odpověď. Kvůli technickému problému se k nám Vaše stížnost nedostala.
Nejprve upozorníme, že bez předchozího souhlasu žádné zboží nezasíláme. Pro co nejrychlejší dořešení Vaší situace doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde Váš požadavek vyřešníme během několika minut.
Pokud je to ještě aktuální, poprosím Vás o bližší údaje (zákaznické číslo, adresu), abychom mohli dohledat Vaši zákaznickou kartu a celou situaci dořešit.
S pozdravem
Zákaznický servis PetGourmet
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.