Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Co tato firma a jeji podružná PetGourmet předvádí za obtěžování lidí je vskutku za hranicí veškeré slušnosti. Co tito zoufalci předvádí opravdu nechápu. Dne 22.7. mě po kontaktu na email, kdy jsem odmítl mě zaslanou nevyžádanou zásilku, bylo zákaznickém centrem potvrzeno, že jsem k mé žádosti byl vyřazen z databáze klientů a nebudu již kontaktován ani mi nebude nic zasíláno. Nicméně, že mám vydržet několik dní, než se jim toto promítne do databáze (a propo jak toto proboha může trvat několik dní v dnešní době?). Do současné doby jsem však několikrát denně, je jedno jestli ráno, večer, v sobou, v neděli, kontaktován call centrem, kdy tento hovor pokaždé odmítnu a zablokuji si dané číslo. Toto jim však vůbec nevadí a v obtěžování pokračují i nadále, což je dnes skoro 14 dní od potvrzení mého vyřazení z databáze!!! Tito klauni (slušně řečeno) mají neomezený počet SIM karet, neustále obtěžují z jiných čísel, prostě si nedají pokoj. S TOUTO FIRMOU S PRAKTIKAMI NA ÚROVNI ŠMEJDŮ už z principu nechci nikdy mít nic společného. PŘESTAŇTE MĚ OTRAVOVAT !!!
nevyžádané zásilky, nestálé obtěžující hovory přes vyřazení z databáze
PŘESTAŇTE MĚ OTRAVOVAT !!! a cokoli posílat !! vyřaďte mě okamžitě z databáze - ne za několik dní
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážený pane Hanáku,
nejprve se omlouváme za pozdní odpověď. Kvůli technickému problému se k nám Vaše stížnost nedostala.
Ve smyslu aktuálního znění zákona č. 110/2019 Sb. o Ochraně osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 máte samozřejmě nárok na výmaz Vašich údajů z našich databází. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).
Je však potřeba brát v potaz, že může i několik dní trvat, než se blokace propíše do všech našich systémů. Může se tak stát, že k Vás ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dostihne, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování.
Pokud by k tomu došlo, na nabídku stačí nereagovat, případně sdělit našemu pracovníkovi, že jste žádal o výmaz a ten Vám již byl potvrzen.
Je Vaše situace stále aktuální? Potřebujete pomoci s výmazem? Pokud ano, budeme potřebovat Vaše údaje (zákaznické číslo, adresu), abychom si mohli dohledat Vaši zákaznickou kartu a požadavek vyřešit. Pro co nejrychlejší vyřešení Vašeho problému doporučuji využít naši zákaznickou linku 234 099 888.
S pozdravem.
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.