Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.9 2014 jsem uzavřel s c.k. I-Travel smlouvu o zajezdu do Egypta Marsa Alam hotel Hilton Nubian Rasort .
Suma byla 32 504kč včetně parkovného a pojištění.
Dne 19.10 2014 mi oznamili že z technických dúvodú zajezd ruší
a zároveň vavrhli že v případě storna zajezdu mi vratí peníze do 30 ti dnú.Bohuzel 14.11 2014 mě přišel další email ze se vrácení peněz posouvá na 15.12 2014.
Vracení cele sumy 32 504 kč na múj účet
|
Tweet |
CK může od smlouvy odstoupit jen tehdy, byl-li zájezd zrušen. Zruší-li pořadatel zájezd ve lhůtě kratší než dvacet dnů před jeho zahájením, má dle § 2535 občanského zákoníku uhradit zákazníkovi penále ve výši 10 % z ceny zájezdu. Právo zákazníka na náhradu škody tím není dotčeno. Pořadatel se zprostí této povinnosti, pokud prokáže, že zájezd byl zrušen z důvodu nenaplnění kapacity (o této možnosti by však musel být spotřebitel informován ve smlouvě) nebo z důvodu vyšší moci.
V takovém případě má spotřebitel právo na vrácení ceny zájezdu ve sjednaném termínu. Nelze bez dohody se spotřebitelem tento termín prodloužit. Dlužník, který svůj dluh řádně a včas neplní, je v prodlení. Spotřebiteli pak svědčí i nárok na úrok z prodlení.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.