Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 17 |
Dnes 3.8. 2021 v Kauflandu v Brně Židenicích na ulici Bubeníčkově měli v letáku i přímo u zboří cenovku cca 8.90 Kč za mražený ledňáček Mrož - jahody, na pokladně však bylo zboží účtováno kus za 16.90 Kč a na informacích mi po stížnosti rozdíl odmítli vrátit. Jana Soukupová, Brno
Mrož - jahoda 60 ml, v letáku za cc8.90 Kč, účováno 16.90 Kč á 1 kus
Vrátit bez debat rozdíl v hotovosti a hlídat si letáky, označení a skutečné cenění zboží na pokladnách.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.