Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#52004Rušení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2021, před 3 lety

Sholpan Alisheva

Znění stížnosti

Na manžela byla sepsána paušální smlouva, která se však jevila jako krajně nevýhodná, protože byly požadované že strany Vodafone platby, které neodpovídali tomu,co bylo že strany manžela přivolány. Z tohoto důvodu se manžel rozhodl tuto smlouvu zrušit. Opakovaně jsme s manželem navštívili pobočky Vodafone, kde nám bylo vždy přislíbeno,že ke zrušení dojde, k čemuž však přez naše opakované urgence do dnešního dne nedošlo. Naopak stále přicházejí další požadavky na platby.Pokud tato situace nebude ihned vyřešena budeme postupovat právní cestou.


Požadované řešení

Řádné ukončení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 13:43, před 3 lety

Pokud jde o zrušení smlouvy, uvádíme následující:
Smlouvu je zásadně možné zrušit buď jednostranně, anebo dohodou. K jednostrannému zrušení (např. výpověď nebo odstoupení od smlouvy) může dojít jen na základě důvodů vymezených ve smlouvě, popř. v zákoně. Ke zrušení smlouvy dohodou může dojít výhradně tehdy, pokud obě strany zcela jednoznačně dají najevo, že si přejí smlouvu zrušit a na tomto zrušení se dohodnou.

Forma dohody, kterou lze smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací zrušit (resp. uzavřít nebo změnit), není zákonem výslovně upravena. Smlouvu uzavřenou písemně je proto podle našeho názoru možné zrušit i ústně.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2021 09:19, před 3 lety

Dobrý den, paní Alisheva, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2021 17:04, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:08, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.