Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Na manžela byla sepsána paušální smlouva, která se však jevila jako krajně nevýhodná, protože byly požadované že strany Vodafone platby, které neodpovídali tomu,co bylo že strany manžela přivolány. Z tohoto důvodu se manžel rozhodl tuto smlouvu zrušit. Opakovaně jsme s manželem navštívili pobočky Vodafone, kde nám bylo vždy přislíbeno,že ke zrušení dojde, k čemuž však přez naše opakované urgence do dnešního dne nedošlo. Naopak stále přicházejí další požadavky na platby.Pokud tato situace nebude ihned vyřešena budeme postupovat právní cestou.
Řádné ukončení smlouvy.
|
Tweet |
Pokud jde o zrušení smlouvy, uvádíme následující:
Smlouvu je zásadně možné zrušit buď jednostranně, anebo dohodou. K jednostrannému zrušení (např. výpověď nebo odstoupení od smlouvy) může dojít jen na základě důvodů vymezených ve smlouvě, popř. v zákoně. Ke zrušení smlouvy dohodou může dojít výhradně tehdy, pokud obě strany zcela jednoznačně dají najevo, že si přejí smlouvu zrušit a na tomto zrušení se dohodnou.
Forma dohody, kterou lze smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací zrušit (resp. uzavřít nebo změnit), není zákonem výslovně upravena. Smlouvu uzavřenou písemně je proto podle našeho názoru možné zrušit i ústně.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Alisheva, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.