Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52006Neoprávněná pohledávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2021, před 3 lety

Dušan Štěpánek

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím prošetřit pohledávku od firmy KTST s.r.o.
Jmenuji se Dušan Štěpánek, Březsko 54, Konice 798 52 .
Ať doloží doklady i s pravými podpisy . Vše je nahlášeno na Energetický regulační úřad .


Produkt

Údajné porušení smlouvy při výběru energií . Nic jsem nikomu nepodepsal a nikdy jsem od Innogy neodešel.


Požadované řešení

Prosím o AUDIT a podání hromadné žaloby na jednání této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 11:28, před 3 lety

Ohledně smluvní pokuty za nedodržení smluvní povinnosti je klíčové, kde byla ve smlouvě obsažena. Dle nálezu Ústavního soudu (sp. zn. I. ÚS 3512/11) v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné. Pokud je ujednání o smluvní pokutě pouze součástí obchodních podmínek, tak je ve vztahu ke spotřebiteli překvapivé a pro něj neúčinné.

Jestliže by tedy ujednání o smluvní pokutě, bylo výslovně, srozumitelně a jednoznačně zaneseno v samotném těle smlouvy a spotřebitel by s ním souhlasil, bylo by možné konstatovat, že byla smluvní pokuta platně ujednána. Jestliže však byla informace o pokutě uvedena nejednoznačně nebo nebyla uvedena vůbec, není její vymáhání po spotřebiteli oprávněné

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 16:37, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.