Společnost


Dr. Martens eshop cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52007Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2021, před 3 lety

Věra Jeníková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 29.6.2021 na www stránkách http://www.superlevnecz.com/ objednala boty Martens a zaplatila je kartou. Na stránkách jsem zaregistrovaná a lze se na objednávku podívat. Na e-mail jsem neobdržela žádné potvrzení, takže jsem e-shop kontaktovala. Přišla mi omluva a informace o čísle zásilky s odkazem na její sledování.
Doposud je na stránkách vedena jako nedoručená:
2021-07-14 05:37 Pásový mixovací pytel dorazil do NL
Bohužel mi ale pod tímto číslem 3.8.2021 dorazila zásilka s brýlemi. Firmu jsem kontaktovala několikrát, nejprve kvůli dodání zboží a nyní kvůli reklamaci. Dnes už se mi e-maily vrací jako nedoručitelné.
Jak mám nyní postupovat? Je nějaká šance na vrácení finančních prostředků?

Děkuji

Jeníková


Produkt

Dr Martens Mono 1460 - Dámské Boty Černé - Výprodej Slevy (MLPFD Velikost - EU 39


Požadované řešení

Chci vrátit finanční prostředky, e-shop je podle mě nedůvěryhodný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 09:22, před 3 lety

Neodpovídá-li dodaná věc tomu, co si strany domluvily, je možné věc reklamovat. .

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má pak právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 16:04, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.