Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dne 4/8 mě kontaktoval Váš řidič, jelikož jsem nebyla dostupná, volala jsem mu dnes ráno.Po mé otázce, kam mi dal balíček mi zdělil, že mi balíček dal na poštu. Dnes jsem byla na poště ve svém bydlišti Březová 35601 a na na hlavní poště Sokolov , která je v našem okolí, a bylo mi sděleno, že balíček byl doručen. Obvolala jsem depo Cheb, kde mi řekl nepříjemný pán totéž a odkázal mě na reklamaci, kde jsem si toto zboží objednala. Po té mi to stále nešlo do hlavy a po rozhovoru ze synem, který si dělal srandu jestli to není někde venku jsme zjistili, že řidič opravdu hodil balíček ven na zem takže celou noc byl venku a ještě celý den pršelo. Toto jednání mi přijde opravdu divné - jestli je toto balík do ruky? Kdo to tedy převzal? Žádám vás o nápravu.
Balíček DR3307997816u
Kompenzaci
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.