Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52019Neoprávněná pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2021, před 3 lety

Lenka Michalčíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 20.10.2017jsem podepsala ve svém domě zástupci firmy KTST s.r.o. smlouvu na energetickou soutěž. Vybrali společnost Maximenergy. Ta začátkem prosince navýšila ceny plynu a elektřiny a sdělila mi, že mám právo bez udání důvodu a finanční sankce odstoupit od smlouvy. To jsem udělala a zároveň jsem vypověděla smlouvu energetické kanceláří. Odpověděli, že je smlouva vypovězena.A dnes 4.8.2021mi přišla pokuta 2500č za porušení povinnosti vyplývající z uzavřené objednávky.


Požadované řešení

Zrušení neoprávněné pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 13:01, před 3 lety

Ohledně smluvní pokuty uvádíme, že je-li ujednání o smluvní pokutě obsažené pouze v obchodních podmínkách, je neúčinné (nález Ústavního soudu ČR sp. zn. I. ÚS 3512/11). Obchodní podmínky ve spotřebitelských smlouvách mají sloužit především k tomu, aby nebylo nezbytné do každé smlouvy přepisovat ujednání technického a vysvětlujícího charakteru, a naopak nesmějí sloužit k tomu, aby do nich v často nepřehledné, složitě formulované a malým písmem psané formě skryl dodavatel ujednání, která jsou pro spotřebitele nevýhodná a o kterých předpokládá, že pozornosti spotřebitele nejspíše uniknou.

V případě nevyřešení sporu smírnou cestou se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž je orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení sporů mezi dodavateli energii a spotřebiteli. V případě další právní konzultace se lze obrátit i na naši poradnu na čísle 299 149 009, kde bude spotřebiteli v případě potřeby poskytnut bezplatný právní servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 15:13, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.