Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážení nabízíte -nyní i předražené zájezdy směr Buharsko ale to by člověk bral - je sezona -ale PODVOD na lidi z Vašeho směru vidím v tom ,že v našem případě - se letí v 11.8.2021v 18,30hod což je jeden den v .....li a odlet normálně by člověk bral -když se letí z Prahy v 18.30 , že poletíme opět večer -ALE opak je pravdou letíme 9.50hod - COŽ je opět 1 den ....li !!!! Takže v v katalogu nabízíte 8 dní 7 nocí ,ale vychází mně úplně něco jiného !!!!Tímto žádám za neferovost vrácení alikvotní částky za Vaše lživé taktiky. Jedině pozitivní ,že máte občas výborné prodejce -ale Ti NIC nevyřeší !!!!! Odlétáme 11.8.2021 a očekávám odpověd - syn děl v ČT 1 a rád na tento nešvar podle toho jak se zachováte upozorní v televizi aby si lidi na Vás dávali pozor !!!
vrácení podílu peněz !!!
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.