Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.4. jsem objednala předplatné časopisu Bike Guru a Svět běhu. Bylo mi řečeno, že první číslo přijde v červnu. Svět běhu přišel v oznamovaném termínu (8.6.), avšak Bike Guru nikoliv. Bike Guru mělo přijít 30.6. Po tomto datu jsem informovala společnost o nedoručení. Bylo mi řečeno, že vydavatel posunul datum vydání na 27.7. a časopis přijde po tomto datu. K dnešnímu dni (6.8.) nic nepřišlo. Podala jsem reklamaci, avšak bez reakce a číslo uvedené na webu jako kontakt řešení reklamací a stížností nefunguje. Datum vydání časopisu Bike Guru jsem ověřovala přímo u vydavatele a je stanoveno na 30.6. - tedy časopis řádně vyšel.
předplatné Bike Guru, od 5.4., č. objednávky 88277
Ráda bych, aby mi byla zaplacená čísla řádně doposlána. Také by bylo fajn, aby v případě posunů termínů dodání prodejce své klienty informoval, je to přinejmenším slušnost.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mají být doručovány noviny či časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dne 6.8.2021 jsme na všechny předplatitele časopisu Bike Guru odesílali email s informací od vydavatele, že tento časopis nebude již vycházet. Z tohoto důvodu byla zákazníkům nabídnuta výměna za jiný časopis s podobnou tematikou nebo za časopis dle vlastního výběru z naší nabídky. Pokud o jiný časopis nebyl zájem, prosili jsme o zaslání čísla účtu, kam bychom mohli vrátit uhrazenou částku za předplatné.
Dne 6.8.mi přišel email, avšak částka za předplatné mi nebyla vrácena s odůvodněním, že bylo na předplatné Guru magazínu uplatněn bonus. Dle objednávky byl však bonus odečten z časopisu Svět běhu. Když jsem se ptala zda je možnost tedy zvolit si jiný časopis a poslala odkaz svého výběru, na email nebylo doposud odpovězeno.
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost reagovat
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.