Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#52024Nedoručený časopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2021, před 3 lety

Markéta Labajová

Znění stížnosti

Dne 5.4. jsem objednala předplatné časopisu Bike Guru a Svět běhu. Bylo mi řečeno, že první číslo přijde v červnu. Svět běhu přišel v oznamovaném termínu (8.6.), avšak Bike Guru nikoliv. Bike Guru mělo přijít 30.6. Po tomto datu jsem informovala společnost o nedoručení. Bylo mi řečeno, že vydavatel posunul datum vydání na 27.7. a časopis přijde po tomto datu. K dnešnímu dni (6.8.) nic nepřišlo. Podala jsem reklamaci, avšak bez reakce a číslo uvedené na webu jako kontakt řešení reklamací a stížností nefunguje. Datum vydání časopisu Bike Guru jsem ověřovala přímo u vydavatele a je stanoveno na 30.6. - tedy časopis řádně vyšel.


Produkt

předplatné Bike Guru, od 5.4., č. objednávky 88277


Požadované řešení

Ráda bych, aby mi byla zaplacená čísla řádně doposlána. Také by bylo fajn, aby v případě posunů termínů dodání prodejce své klienty informoval, je to přinejmenším slušnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 10:33, před 3 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mají být doručovány noviny či časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2021 06:37, před 3 lety

Dobrý den, dne 6.8.2021 jsme na všechny předplatitele časopisu Bike Guru odesílali email s informací od vydavatele, že tento časopis nebude již vycházet. Z tohoto důvodu byla zákazníkům nabídnuta výměna za jiný časopis s podobnou tematikou nebo za časopis dle vlastního výběru z naší nabídky. Pokud o jiný časopis nebyl zájem, prosili jsme o zaslání čísla účtu, kam bychom mohli vrátit uhrazenou částku za předplatné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2021 09:22, před 3 lety


Markéta Labajová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2021 09:22, před 3 lety


Markéta Labajová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2021 09:22, před 3 lety


Markéta Labajová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2021 09:22, před 3 lety


Markéta Labajová

Dne 6.8.mi přišel email, avšak částka za předplatné mi nebyla vrácena s odůvodněním, že bylo na předplatné Guru magazínu uplatněn bonus. Dle objednávky byl však bonus odečten z časopisu Svět běhu. Když jsem se ptala zda je možnost tedy zvolit si jiný časopis a poslala odkaz svého výběru, na email nebylo doposud odpovězeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2021 09:53, před 3 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost reagovat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 14:15, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.