Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#52032Komunikace s řidičem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2021, před 3 lety

Věra Buščíková

Znění stížnosti

6. 8. 2021 v 9,00 hod. jsem obdržela SMS zprávu, že mi v době od 9,00 do 11,00 hod. budou doručeny 2 zásilky (zřejmě z Aliexpressu, protože z jiného obchodu jsem si nic neobjednala). Ve zprávě byl uveden kontakt na řidiče. Poslala jsem mu zprávu, že si přeji zásilky uložit na konkrétním odběrném místě. Žádná odpověď ani žádný telefon - a v 11,00 hod. přišla SMS zpráva, že moje zásilky jsou uložené jinde, než jsem chtěla. Uvítala bych lepší komunikaci ze strany řidiče, nevím, proč nereagoval na mou SMS a proč se mi ani nesnažil zásilky nejprve osobně doručit a zavolat mi. Na odběrné místo, kde mi zásilky uložil, už nechci z osobních důvodů chodit, zkomplikoval mi situaci. Buščíková


Produkt

předmětem stížnosti není konkrétní dodané zboží - viz popis stížnosti


Požadované řešení

Uvítala bych lepší komunikaci ze strany řidiče - viz popis stížnosti. A také možnost přesunu zásilky na jiné odběrné místo. Tato služba na Vašich stránkách zatím není k dispozici.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 16:29, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 14:26, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.