Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Sekačka MTF SP 46.Prvni reklamace 3.5.21.Stroj nejde natočit.Zavada vadná cívka, dle mého názoru.Stroj vrácen neopraven.Druha rek.31.5.20.zavada stejná,reklamace neuznaná.Pred druhou reklamaci jsem si barvou označil spoje a šrouby,nic nerozdelano.Vymenil jsem si zap.civku sám,victus loncin,do čínské sekačky a stroj chodí jak nešel ani nový.Uz nová nesla zahřátá natočit.Pri druhé reklamaci jsem si nechal zavolat někoho,kdo mi vysvetli proč byla řek.zamitnuta.Prisel nějaký pán Kytler,který nebyl schopen vykotat souvislou větu a chtěl na mě zavolat policii.Jsem automechanik a o motorech něco vím,ale bláboly na reklamaci mě úplně uzemnily.Nechapu jak může společnost zaměstnávat lidí,kteří nejsou schopni vyměnit cívku,pět šroubů a půlhodina práce.Na reklamační jen arogance a neochota,zejména pan Chvojka a zmíněný pan Kytler.
Sekačka MTD SP 46,první r.SRZ21/029/7/00782,druhá SRZ21/029/7/01113
Žádám o zaslání castky-620 Kč,dopravné stroje na prodejnu,pri první reklamaci byla uhrazena,dále cena cívky 295 Kč,půjčení náhradní sekačky 500 Kč.Doufam,že pan Kytler má tolik slušnosti a charakteru,že částku uhradí ze svého.Cislo uctu-296577211/0300
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (resp. pro opětovný výskyt vady), což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.