Společnost


CB Media Limited

Počet nahlášených stížností:173
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52037Nejhorsi servis za premrstene ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2021, před 3 lety

Milan Ptacek

Znění stížnosti

Kvalita teto seznamky (bdsm-seznamka.com) naprosto neodpovida cene. clen je omezovan a dokonce zacinam mit pocit, ze spousty uctu jsou falesnych ci vytvarenych teamem. proc? - prvni den je clen aktivni a odpovida. kdyz navrhujete setkani nebo se domahate toho se setkat (coz je ukolem teto sluzby) clen prestane komunikovat. a ne jeden, ale mluvim o 100% zkusenosti v mem pripade(cca 30 clenech s kterymi jsem navazal nejakou aktivitu).

servis: na zadost, ze potrebuji poslat 4tou zpravu a pripomenout se po 20 dnech od posledni konverzace jsem byl informovat, ze to neni mozne z duvodu zamezeni spamu.

penize vam samozreme nevrati, protoze uz jste sluzbu vyuzil.

horsi seznamka snad nemuze existovat. lituji penez, ktere jsem vyhodil pro nic


Produkt

bdsm-seznamka.com


Požadované řešení

zavrit / zalovat! velka pravdepodobnost nelegalnich cinnosti - scam


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 12:30, před 3 lety

Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 13:51, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.