Počet nahlášených stížností: | 173 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kvalita teto seznamky (bdsm-seznamka.com) naprosto neodpovida cene. clen je omezovan a dokonce zacinam mit pocit, ze spousty uctu jsou falesnych ci vytvarenych teamem. proc? - prvni den je clen aktivni a odpovida. kdyz navrhujete setkani nebo se domahate toho se setkat (coz je ukolem teto sluzby) clen prestane komunikovat. a ne jeden, ale mluvim o 100% zkusenosti v mem pripade(cca 30 clenech s kterymi jsem navazal nejakou aktivitu).
servis: na zadost, ze potrebuji poslat 4tou zpravu a pripomenout se po 20 dnech od posledni konverzace jsem byl informovat, ze to neni mozne z duvodu zamezeni spamu.
penize vam samozreme nevrati, protoze uz jste sluzbu vyuzil.
horsi seznamka snad nemuze existovat. lituji penez, ktere jsem vyhodil pro nic
bdsm-seznamka.com
zavrit / zalovat! velka pravdepodobnost nelegalnich cinnosti - scam
|
Tweet |
Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.