Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V r. 2012 jsem na výstavě koupil postel s lamelovým roštem a futonem (matrací Ortflex-Systém Anatomic Vario).Po každém vyspání byl futon povylezlý mimo rám postele a musel se dávat zpět.Nebylo to pracné ale i tak jsem to reklamoval. Firma navrhla, že mi na rošt i s futonem ušijí vak a bude po problémech.S tím jsem souhlasil a reklamace byla vyřízena.Jenže po dalším užívání postele si začala manželka stěžovat,že jí při povlékání postele rošt zapadává do rámu postele(rošt je těžký,ohebný a když se nadzvedne na jedné straně,na druhé vypadne).Při nasazování si ulamuje nehty a já musím při každém povlékání pomáhat.
Navíc původní futony měly letní a zimní stranu,kdežto teď je jeden návlek letní a druhý zimní,protože návleky ušili z původního futonu.Teď nemám možnost volby.Připadá mi,že je postel znehodnocená, proto jsem ji reklamoval znovu.Na reklamaci výrobce reaguje tak,že já bych si měl nechat ušít nové futony,které asi budou zas vylézat ale už si je mám zaplatit.Přitom oni zhoršili komfort užívání,na který měli upozornit nebo nabídnout slevu.
Objednáno 13.9.2012 ,dodáno 14.12.2012, 1.reklamace12.5.2013,2.reklamace 28.11.2014
Jsem ochoten si postel ponechat ale chci jí navrátit do původního stavu i když bude futon vylézat přes okraje.Jestliže bych si opravu měl platit,chtěl bych ji vrátit
|
Tweet |
Jestliže se na věci prodané v obchodě vyskytuje odstranitelná vada, za niž společnost odpovídá, má kupující právo na její bezplatné, včasné a řádné odstranění. Společnost je povinna provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla
řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
V tomto případě je nutné posoudit, zda se jednalo skutečně o vadu a nedošlo k dohodě odlišné od zákona. Spotřebitel může souhlasit s odlišným vyřízením reklamace. V takovém případě má dohoda přednost. Případný nesouhlas je nutné uplatnit v přiměřené době.
Společnost Eurotest s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.