Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52049Nejel vagon v kterém jsem měl místenku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2021, před 3 lety

Jan Straškraba

Znění stížnosti

Jel jsem 8.8.2021 ve vlaku R871 Svitava, který měl původně mít vůz 34,ve kterém jsem měl zakoupené místenky. Jel jsem z Prahy hl.n. v 13.33 do Brna hl.n.(příjezd 16.40).Při příjezdu vlaku do Prahy hl.n. průvodčí všem cestujícím oznámil, že vůz 34 není zařazen.


Požadované řešení

Není třeba jen příště lepší info do předu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2021 12:13, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.