Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Váš balík(pořadač). Který jste odesílali formou balíku do ruky nikdo nezkusil doručit na adresu, ale odvezli ho rovnou na poštu a poslali akorát email, že pokus o doručení nebyl úspěšný. upoz. moje žena je na rodičovské a pořád byl někdo doma. Ve schránce jsme nic nenašli v kolik hodin nás nezastihli, pouze nás informovali až večer před zavírací dobou, že se pokus o doručení nepovedl. normálně bych to nechal být, ale tento problém řeším v 90 procentech všech balíků do ruky. už jsem to dříve zkusil přes stížnosti, ale nic se nezměnilo. Rada pro Vás- používejte jiného doručovatele anebo to rovnou pošlete na poštu, je to levnější a bez nervů. A já se ptám, má smysl znova rozběhnout kolo stížností? Už jsem to zažil a nic z toho, akorát ztráta času a sliby.
viz neveřejný údaj
Nepoužívat Českou Poštu, a Vám by mohli vrátit rozdíl mezi balíkem do ruky a na poštu. To nechám na Vás. Vy jste v tomto případě poškozený. Já se bráním tím, že používám jiné dopravce, když mám na výběr.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky a tím nesplnil svou povinnost.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Tímto děkujeme za upozornění. Záležitost budeme řešit.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.