Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5205Nedoručení balíku do ruky, ale rovnou na poštu bez pokusu doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2014, před 10 lety

Michal Smrčka

Znění stížnosti

Dobrý den,
Váš balík(pořadač). Který jste odesílali formou balíku do ruky nikdo nezkusil doručit na adresu, ale odvezli ho rovnou na poštu a poslali akorát email, že pokus o doručení nebyl úspěšný. upoz. moje žena je na rodičovské a pořád byl někdo doma. Ve schránce jsme nic nenašli v kolik hodin nás nezastihli, pouze nás informovali až večer před zavírací dobou, že se pokus o doručení nepovedl. normálně bych to nechal být, ale tento problém řeším v 90 procentech všech balíků do ruky. už jsem to dříve zkusil přes stížnosti, ale nic se nezměnilo. Rada pro Vás- používejte jiného doručovatele anebo to rovnou pošlete na poštu, je to levnější a bez nervů. A já se ptám, má smysl znova rozběhnout kolo stížností? Už jsem to zažil a nic z toho, akorát ztráta času a sliby.


Produkt

viz neveřejný údaj


Požadované řešení

Nepoužívat Českou Poštu, a Vám by mohli vrátit rozdíl mezi balíkem do ruky a na poštu. To nechám na Vás. Vy jste v tomto případě poškozený. Já se bráním tím, že používám jiné dopravce, když mám na výběr.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2014 11:58, před 10 lety

Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky a tím nesplnil svou povinnost.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Tímto děkujeme za upozornění. Záležitost budeme řešit.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.