Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Operátoři na zaplu nekomunikuji když chcete předčasně splatit půjčku nelze se dovolat na uvedena cisla na eimal nikdo neodpovídá nelze se jakkoliv s níma spojit
Pujcka
Ať operátoři komunikuji
|
Tweet |
Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zvolit komunikaci ve formě dopisu, nejlépe zaslat doporučeně s dodejkou. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.