Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52060Nevyrizena rekkanace ve lhute 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2021, před 3 lety

Helena Česeneková

Znění stížnosti

Dobrý den..
Před měsícem a 10 dny jsem zde podávala stížnost na firmu euroking.cz - zamítnutí reklamace - lednice.
Po několika emailech a diskuzích jsem svou reklamaci obhájila. Firma ji začala řešit.
Bohužel kdybych se dnes nezeptala na řesení reklamace, asi bych odpověď nedostala..
Paní mi sice napsala že pro mě shání nový výrobek a že reklamace je stále v řešení.. Ale až na můj dotaz. Nikdo mě celý měsíc neinformoval jak se vše řeší. nyní už byla překročena 30 denni lhůta k vyřízení. Tak jsem zažádala o vrácení peněz aspoň poměrnou částí,z důvodu problémů které se vyskytly ohledně řešení reklamací, ci problémů s výrobkem. Paní mi nabídla že si mohu vybrat jiný výrobek a že vrácení peněz mi neslíbí..
Reklamace není vyřízena ve lhůtě 30 dnů. Dle obchodu stále v řešení.. Jak jsem psala výše bez jediného infa az na můj dotaz. Mam narok na vraceni peněz..
Děkuji Česeneková


Produkt

Lednice Antalon růžová


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodržení 30 denní lhůty reklamace..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 10:24, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 14:51, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.