Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Zdravim.Ohledně mě stižnosti píšu na společnost pouzejednanoc.cz.Jedna se o učet na tehle podivne blbe stránce a jde o to že jsem se odhlasil a neplatil pak už za žadne Vip prodlouženi ani nic jineho.Na strance nejde učet zrušit ani odebrat kartu ze stranky.A po 3 mesicich mi přisel dopis z auee witte thiel že mam zaplatit dlužnou častku 64.98 Eur do 17.8.2021.A posilaji to nejqci pravnici co zqstupujou tuhle podivnou spolecnost. A taky tu zminenou Paidwings AG zastupujou a ta patri pod pozejednanoc.cz.A nechci snema mi už nic spolecneho dlužnou castku jsem zaplatil kartou online ale bojim s eze nebude stacit ta splatka a prodlouzi mi Vip a zase budu muset platit mesice za to.Poslal jsem jim email na adresu kolekce@auerwittethiel.com se zpravou (hello. I sent the amount due today by payment. I am not interested in extending the vip or account on pouzejednanoc.com. So I would be happy for communication and for canceling the extension of vip and account. Thanks).Muzu vas poprosit o radu a o pomoc?Dekuji Rusz
kolekce@auerwittethiel.com Paidwings Ag,cislo smlouvy 35621485006
Zruseni uctu a zruseni platby z karty na Vip ucet
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Ve výpovědi je třeba uvést své celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci ve službě a uživatelské jméno. Dále výslovně uvést, že v souladu s článkem 5 obchodních podmínek smlouvu spotřebitel vypovídá.
Výpověď je třeba zaslat ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Bude tedy třeba zjistit, kdy byla smlouva uzavřena a po jakých obdobích se obnovuje. Zjištění tohoto data musí spotřebitel "vypátrat" sám (např. přes e-mail, kterým mu bylo potvrzeno členství atd.). Okamžikem doručení se výpověď stane automaticky účinnou a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení peněžních prostředků, které by byly od okamžiku výpovědi smlouvy společností neoprávněně vyúčtovány.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Bylo by proto patrně možné namítat neplatnost smlouvy, a tudíž i neoprávněné strhávání poplatků.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.