Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tablet jsem poslal na reklamaci, neboť při baterce nižší jak 50% se vypnula wifi a tablet se zhroutil. Zapnout šel jen na nabíječce, kde po zapnutí psal 0%. Při první reklamaci došlo k "opravě" přehráním firmwaru, ovšem reklamace nebyla oficiálně uznána. Navíc se chyba projevovala dále a po týdnu tablet již nešel zapnout vůbec, absolutně na nic nereagoval. Při druhé reklamaci došlo znovu k přehrání firmwaru, ovšem reklamaci údajně zase neuznali, asi jen z dobrosrdečnosti byl opraven zdarma. Ani druhá oprava ovšem nevyřešila problém s nefunkční wifi a zamrzáním zařízení. Na proplacení nákladů spojených s reklamačním řízení údajně nemám nárok, protože reklamace vlastně nebyli uznané. Nyní již přestali i komunikovat.
Sériové číslo zařízení: UUUPR9454T2813310140
Uznání předchozích reklamací, proplacení nákladů a konečně pořádná oprava zařízení, nebo vrácení peněz za zakoupené zboží.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. Na podporu svých argumentů může spotřebitel pořídit např. video záznam.
Je-li přehrán firmware a dojde tím k odstranění závady, mělo by se na takové jednání nahlížet jako na opravu. V některých případech je ale opodstatněné, aby došlo k jeho přehrání, aby závada vůbec mohla být posouzena. Spotřebitel má právo na úhradu nákladů v případě oprávněné reklamace.
Dobrý den pane Šulci,
u obou reklamací vidím napsáno, že se jednalo o poškozený firmware a v protokolech je zmínka o bezplatném, potažmo mimo záručním přehráním. Proto zde reklamace nebyly uznány jako záruční, tudíž jsme nepropláceli náklady.
Pokud je tablet vadný i teď. Pošlete ho prosím k rukám vedoucího oddělení, pokusí se situaci vyřešit s naším dodavatelem.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
Vedoucí reklamací
Lukáš Boček
Dobrý den,
stejně jako v e-mailech, tak i zde se vůbec nevyjadřujete k již několikrát popsanému problému, proč byl vlastně tablet reklamován. Vaše testování je zjevně zcela nedostatečné a ačkoli provádíte "opravy" tabletu, tak je tedy řešíte jako bezplatné servisní. Můžete mi prosím předat materiál, kde jsem se vyjádřil, že chci tablet opravit v rámci servisu a bezplatně? Uplatňuji reklamaci a to bylo jasně řečeno a máte to i Vy ve svých záznamech. Máte to napsané i nezávislou stranou, která potvrdila mé domněnky v nestandardní/nezákonné chování z Vaší strany.
Reklamace tedy měli být uznány vzhledem k tomu, že jste zařízení opravili. To že jste nevyřešili všechny problémy je další věc, kterou jste neřešili správně. tablet jsem Vám zaslal již 2x a pokaždé jste semnou neoprávněně vymetli podlahu. Chci záruku, že pokud Vám znovu tablet zašlu tak bude provedena náležitá oprava a náprava všech předchozích skutečností, ve kterých jste pochybili. Zasílal jsem i videozáznam přímo vedoucímu reklamačního oddělení Milanu Brettlovi, který se na něj nejspíše ani nepodíval, neboť mi již poněkolikáté řekl, že jste vše udělali správně a mám si sehnat znalecký posudek. Tomu říkáte "kvalita péče o zákazníky"?
Předem děkuji za kladnou odpověď a náležité řešení tohoto problému,
Marek Šulc
Doporučujeme zboží zaslat k posouzení společnosti, která není oprávněna odstraňovat vadu, pokud reklamaci zamítá. Je-li nutné přehrát software z důvodu, aby mohlo vůbec dojít k odbornému posouzení závady, mělo by to z reklamačního protokolu vyplývat. Z reklamačního protokolu totiž musí vyplývat, zda byla reklamace zamítnuta, příp. jakým způsobem byla vada odstraněna. Zamítá-li se reklamace, musí reklamační protokol obsahovat písemné odůvodnění. V případě sporu se pak dle protokolu o vyřízení reklamace určí, zda se jednalo a zamítnutou či uznanou reklamaci. Zamítá-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí zboží, měl by vyvrátit domněnku stanovenou v § 2161 občanského zákoníku. Za důkaz opaku nelze považovat obecné tvrzení. Ale tvrzení by mělo být doloženo způsobilým důkazem. V opačném případě se má stále za to, vada je na zboží.
Dobrý den,
již včera v ranních hodinách jsem odeslal tablet na již třetí reklamaci přímo k rukám vedoucího reklamačního oddělení. Dnes byl balík společností CZC.cz přijat. Na základě dalších skutečností bude spor řešen.
S pozdravem a přáním příjemných vánočních svátků,
Marek Šulc
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti.