Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#52070Nedodaný daňový doklad k výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2021, před 3 lety

Ivana Sedláková

Znění stížnosti

Dobrý den
22.7.2021 jsem přebrala sklápěcí čistící mop proti prachu. 23.7.2021 jsem Vás poprvé žádala o zaslání daňového dokladu
27.7.2021 jsem Vás požádala znovu.
Bohužel chodí jen automatické odpovědi na e-mail.
Vzhledem k tomu, že zboží bylo zakoupeno na firmu a tudíž je POVINNÝ daňový doklad, jsem nucena obrátit se na Českou obchodní inspekci k vyřízení celé záležitosti
Prosím tedy naposledy o zaslání DAŇOVÉHO DOKLADU za sklápěcí čisticí mop proti prachu.
Adresa pro fakturaci:
Patentcentrum Sedlák & Partners s.r.o.
Okružní 2824,
370 061 České Budějovice
IČ 26039354
DIČ CZ26039354


Požadované řešení

Zaslání daňového dokladu za sklápěcí čisticí mop proti prachu.
Adresa je uvedena výše. Pokud neobdržím daňový doklad, obrátím se na Českou obchodní inspekci a na našeho právního zástupce.
Ivana Sedláková
Patentcentrum Sedlák & Partners s.r.o.
Okružní 2824
370 01 České Budějovice
IČ: 26039354
DIČ: CZ26039354


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 09:47, před 3 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 14:46, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.