Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
po prijezdu na hotel Hawaii le jardin Hurghada prisel za nami egypsky delegat byl neprijemny na dotazy odpovidal ze za vse ma odpovednost cestovni kancelar pokoj velmi spinavy ze zbytky jidla na zemi po dobu pobytu nepresleceno toaletni papir nedodan ani jednou nevytrena podlaha sprchovy kout protekal skrze zachoda pred umyvadlo do more vstup pres molo ktere bylo plne domorodych lidi a nepustili nas vstup pres schody do more byl tezky vecer jsme nemeli moznost nikde posedet vsude plno domacich rekreantu byla jsem zklamana a znechucena a prakticky dovolena byl boj o misto
sluzba provedena velmi malo pouze u jidla byla natolik ze jsme aspon pojedli
chci aby lide kteri pojedou do hotelu Hawaii le jardin a resort byli obeznameni s touto situaci a byli pripraveni ze dovolena nebude podle jejich prani protoze ten stav na hotelu byl neunosny cestovni kancelar by mela tuto situaci zjistit a popravde uvest
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Reklamaci je však nutné směřovat přímo dané cestovní kanceláři.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.