Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52074Neuhrazené faktury - reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2021, před 3 lety

Zdenka Hejcmanová

Znění stížnosti

U této společnosti jsem zrušila další dodávky zboží a dvě neotevřené zásilky jsem ihned po obdržení donesla na poštu Hradec Králové 9 a vrátila jsem je.
Dnes jsem obdržela přípis, že jsem neuhradila fa č. 18942151 na 258 Kč a fa č. 19121094 na 558 Kč. Vše jsem vrátila, žádné zboží nemám a faktury nebudu uhrazovat.
Původní fa 18942151 jsem uhradila 13.4.2021 199 Kč.


Požadované řešení

Nepřeji si dostávat od této firmy žádné nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 09:37, před 3 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a smlouvu vypovědět.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 16:49, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.