Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 31.7.2021 jsem zakoupila vůz na leasing u společnosti AAA Auto v Hradci Králové, bylo mi řečeno, že při sjednání pasivního střežení Globalsec budu mít lepší úrok u banky Homecredit, nicméně uvěr jsem zaplatila do dvou dnů a v bance žádnou takovou podmínku ke sjednání nemají. Druhý den jsem si přečetla jakým způsobem toto pasivní střežení funguje, dále si zjistila informace, načež jsem se rozhodla od smlouvy odstoupit. Řešila jsem přes linku AAA Auto hned tedy druhý den, neustále opakování že mne bude někdo kontaktovat, manažer pobočky v Hradci Králové p. Uhlíř, Ověřovala jsem si storno u Globalsec a bylo mi sděleno že u nich nemám žádnou pohledávku že se nejedná zatím o smlouvu ale pouze objednávku a musí se řešit s pobočkou AAA auto. Dnes 9.8.2021 mi konečně volal manažer pobočky a bylo mi sděleno že po konzultaci s vedením nelze od objednávky odstoupit, a že to mám řešit na oddělení reklamace. Jenže je mi jasné, že se nejedná o reklamaci ale o dostoupení od objednávky. A že mám možnost si jen lokátor nechat a neinstalovat nebo prodat.
pasivní střežení monitoringem EU, číslo Faktury : FVAA1701/211494
Odstoupení od smlouvy/objednávky a navrácení poplatku 20.000Kč za zařízení!
|
Tweet |
Tuto stížnost uzavíráme, je duplicitní se stížností ID 52076.