Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na eshopu uvádí zboží skladem a po objednání je to potvrzeno. Následně dorazí email, že nejsou schopni dodávku zajistit. Při opětovném kouknutí na stránky, je zboží v nabídce stále uvedeno a stále je skladem. Viz. https://www.nejlevnejsitraktory.cz/krovinorezy/vyzinac-riwall-pro-ralt-3040-set/
Vyžínač Riwall Pro RALT 3040 SET
Žádné, jen informovat další spotřebitele, jestli u Vás existuje daná sekce.
|
Tweet |
Společnost zásadně nemá možnost zrušit jednostranně smlouvu, pokud k tomu nemá zákonný nebo smluvně stanovený důvod. Zákonným důvodem je např. prodlení s placením ze strany spotřebitele aj.
V souladu s § 2006 občanského zákoníku závazek sice může zaniknout, je-li dluh nesplnitelný, avšak dluh není nesplnitelný tehdy, pokud ho lze splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Pokud společnost i nadále údajně nedostupné zboží nabízí, není podle našeho názoru možné takové zboží při komunikaci se spotřebitelem označit za nedostupné. Pokud by bylo zboží totiž opravdu nedostupné a prodávající ho přesto nabízel, mohlo by se z jeho strany jednat o tzv. vábivou reklamu, která je zakázanou nekalou obchodní praktikou dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Jelikož není možné jednostranně zrušit smlouvu bez právně relevantního důvodu, může spotřebitel trvat na dodání zboží v původně sjednané kvalitě a za původně sjednanou cenu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Obale,
je nám velice líto, ale Vámi požadovaný vyžínač Riwall Pro RALT 3040 SET sice máme na webových stránkách skladem, ale na tento poslední kus byl již rezervovaný pro zákazníka, který učinil objednávku před Vámi. V takovýchto případech bohužel jakékoliv stroje zůstávají v našem účetním softwaru "na skladě" až do jeho fyzického předání zákazníkovi. Webové stránky jsou na něj napřímo napojené.
Právě i z těchto technických důvodů máme ihned při vstupu na naše webové stránky upozornění, že nejsme schopni reflektovat aktuální dostupnost produktů a že je nutné vyčkat do potvrzení objednávky, které provádíme vždy manuálně. Ze systému Vám tedy dorazil pouze automaticky generovaný email o přijetí vaší objednávky, kde je uvedeno, že musíte vyčkat do její potvrzení.
Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme.
S pozdravem
Tým traktorů Kolín
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.