Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dbe 10.8.2021 opět nevyjel vlak spol. ARRIVA ze stanice Praha-Libeň,čas odjezdu měl být 16.03,psané zpoždění 5. Vlak přijel ze stanice Roztoky u Prahy,nechali nás nastoupit. Po chvíli vystoupula průvodčí, záskok a po další chvíli i strojvedoucí a odešli společně daleko před vlak. Za celou dobu nikdo nic neoznamil. V 16.21 když se obsluha claku vracela,jsem se jich optala,jestli pojedeme nebo ne a paní průvodčí byla arogantní a zvyšovala na ně hlas. Řekla jsem ji,ať se mnou takto nemluví a že bychom rádi věděli, co tedy bude dál.
Takže komplet personál včetně strojvedoucího opustili vlak a cestující nechali na místě věž vysvětlení a ještě na mě bude arogantní? To snad není možné! Na tento vlak mi měl navazovat pripoj,ten mi samozřejmě ujel, než jsem se k němu mohla dostat.
Jízdné z Prahy do Strančic je aktuálně 30 Kč,chci je tedy proplatit. Protože to,že mám předplacenou "Lítačku" navíc s pásmem 1,neznamená, že jízdné budu platit a vy nebudete poskytovat služby.
Kafková
Stížnost
Slušné chování průvodčí na této trase a vrácení jízdného (+zdržení 45 minut)
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.