Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.8.2021 jsme cestovali se dvěma koly cca v 16:42 hodin osobním vlakem z Radotína na Hlavní nádraží Praha. Po příchodu paní průvodčí nás oslovila zvýšeným hlasem: "Co tady dělají ta kola? Mají viset na háku."
Po našem vysvětlení, že na hák ho nemáme sílu dát a nechtěli jsme ohrožovat paní s kočárkem u háků, nám odvětila, že nemáme tedy jezdit vlakem, ale na kole.
Ve vagonu kromě paní s kočárkem a nás nebyl nikdo jiný!
Občas jezdíme vlakem s koly již 25 let, ale s takovou arogancí jsme se ještě nesetkali.
Číslo paní průvodčí, co evidentně nenávidí cyklisty, je 10260.
Jiří Dlouhý 72 let
Poučit paní průvodčí č.10260 o slušném chování vůči cestujícím.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.