Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Vážené vedení Penny ví vůbec někdo jak tato prodejna vypadá.ovoce a zelenina nevhodná k prodeji,u zboží chybí cenovky když jsou v akci, nedoplněné zboží,stálé fronty u pokladny(pokladník kouří před prodejnou),učni sedí na paletách na prodejné.Do této doby jsem byl vaším zákazníkem od Plusu-Penny nevím co se v této prodejně děje od října jsem velice nespokojen. Mohlo by vedení Penny udělat kontrolu na této prodejně ,aby samo vidělo jak tato prodejna vypadá.Je mi velice líto, že jsem vám to musel napsat. Věřím v nápravu s Pozdravem Luboš Vorlíček Most
Stížnost
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Dozor nad touto povinností vykonává Česká obchodní inspekce.
Dozor nad potravinářskými výrobky vykonává zejména Státní zemědělská a potravinářská inspekce a orgány Státní veterinární správy (ohledně masa a masných výrobků).
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.