Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň, chcela som vyskúšať mesačné predplatené členstvo, ktoré ma však k ničomu nemalo zaviazať do budúcna- aspoň tak to prezentovala spoločnosť na svojej stránke. Keď som však zistila,že napriek tomu,že som nepožiadala o predlženie členstva, sú mi aj naďalej strhávané peňažné prostriedky z účtu požiadala som banku o zablokovanie karty a zaslala som Žiadosť o odstúpenie od zmluvy mailom aj doporučene poštou. Mailom mi odpovedali, že mi členstvo končí 24.8.2021. Poslednú platbu banka teda stopla a teraz ju odo mňa spoločnosť vymáha. Upomienkový mail mi poslali 2.8.2021 s tým, že musím zaplatiť už nie 19,90€ ale 30,90€ aj s manipulačným poplatko do 7 dní. Kedže som chcela mať pokoj tak som platbu zaslala 3.8.2021. Dnes 10.8.2021 mi bola doručená druhá upomienka, kde ma žiadajú zaplatiť 90,60€. Odpovedať na mail sa nedá, ale poslala som výpis z účtu o platbe na mail uvedený v upomienkovom maili collections@be2.com a na zákaznícku podporu. Poprosím o radu ako ďalej postupovať.
be2 S.à.r.l. / www.singles50.sk Číslo prípadu: SK-2021-08-02-216237970-KS-CB (prosíme Vás, aby ste pri odpovedi uviedli túto informáciu).
Požadujem okamžité zrušenie účtu a profilu na zoznamke www.be2.sk, pretože VIP členstvo som si už zrušila aj na samotnej stránke a zastavenie vymáhania neoprávnene požadovanej platby, ktorú som zrealizovala aj s pokutou.
|
Tweet |
Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest.
Změna dle preambule Všeobecných obchodních podmínek společnosti dopadá na všechny spotřebitele (viz pasáž „pro všechny zákazníky společnosti be2 S.a.r.l. platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky“).
Konkrétně se změny týkají i zjednodušení procesu ukončení placeného členství
- nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).
Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.
Pokud by společnost i po řádném ukončení smlouvy nadále spotřebiteli účtovala poplatky, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Môj problém je vyriešený. Spoločnosť začala so mňou komunikovať mailom. Ďakujem.