Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes 10.8.21 jsem využil vašich služeb a jel vlakem pendolino z Českého Těšína do Prahy Libně odjezd byl v 18:40 vše proběhlo bez problému, jízdenku jsem si objednal přes telefon, necestuji však sám, doprovod mi dělá klidná fenka středního vzrůstu, nastoupili jsme do vlaku a hledáme místo které bylo vámi vygenerováno sedadlo 82 vůz 1, kontrola jízdnék proběhla asi do 10 minut, po 45 minutách přišel pan průvodčí, aby mi s těžkým srdcem oznámil že zde vlastně se psem být nemůžu, že opodál sedí pan co má alergii na psy a žádá o mé přesunutí do jiného vagónu, vysvětlil jsem že jízdenku kterou mám mi vygeneroval vás systém a že jsem si kupoval jízdenku se psem, proč mě tedy usadili na místo kde pes nemůže být? Tato situace mi byla krajně nepříjemná a nepochopitelná, našli mi jiné místo a prostě mě vypakovali ven, v podmínkách pro přepravu v tichém oddíle jsem žádné informace nenašel. Jak to tedy je? Děkuji za odpověď JK
Odpověď na email jakub.krutak@gmail.com
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.