Společnost


Kiwi.com s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52103Palubní zavazadlo neprávem placené 2x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2021, před 3 lety

Tereza Šatná

Znění stížnosti

Dobrý den, při zpáteční cestě z Barcelony bylo neprávem na letišti naúčtováno 2x přiruční zavazadlo, po ohrazení se, že palubní zavazadlo je v ceně, začala pracovnice křičet na cestující, že musí zaplatit 25Eur. Na prokázání se palubním lístkem s příručním zavazadlem a taškou nereagovala a požadovala zaplacení. Tyto zavazadla splnovala předepsaný rozměr i váhu, nebylo tudíž nutné cokoliv doplácet! Let Barcelona-Praha 11.8.2021 VY576298 , Rezervace 143892980. Tímto žádám společnost o vrácení 2x 25EUR na učet ***


Produkt

palubní zavazadlo v ceně letenky, krerá chtěli v Barceloně znovu zaplatit 2X25EUR


Požadované řešení

Žádám o vrácená peněz 2x25EUR


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2021 13:04, před 3 lety

Společnost Kiwi.com s.r.o. vystupuje ve vztazích se spotřebiteli zpravidla jako zprostředkovatel, nikoli jako prodávající letecká společnost.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 15:52, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.