Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Řidič autobusu linka 572 projel zastávku Lanžhotská v Kosticích. I přesto, když jsem stála u dveří s předstihem. Řidič se ohradil slovy: ,,Nikdo ze sedadla nevstával a nepoužila jste zvonek.” Zastávka nebyla na znamení, proto jsem zvonek nepoužila.
11.8.2021, linka 572 v 11:45 vyjížděl z Břeclavi
Upozornění řidičů, aby zastavovali na každé zastávce, která není na znamení..nestalo se to poprvé. Poprosila bych o zpětnou vazbu na tel. číslo 721 754 642 - Mgr. Jarmila Mužíková
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či e-mailové adresy.
Pokud se dopravce zaváže přepravit osoby do určitého místa, avšak neučiní tak, jedná se o porušení jeho smluvní povinnosti a spotřebitel může žádat náhradu škody, byla-li mu takovým porušením smluvní povinnosti způsobena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.