Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V rámci objednávky č. 2021000595 z 21. 5. 2021, kterou jsem předem uhradila v celkové výši 744 Kč, nebylo dodáno zboží. Dvakrát jsem dle pokynů stornovala objednávku a odstoupila od smlouvy, na což nebylo vůbec reagováno.
Předpokládala bych za nedodané zboží a storno vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, je prodávající povinen vrátit jí peněžní prostředky. Neučiní-li tak prodávající ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.