Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#52127Arogantní chování pracovníka prodejny T-Mobile ve Zlíně na Rašínově ulici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2021, před 3 lety

Naděžda Míčková

Znění stížnosti

Včera 11. 8. 2021 jsem navštívila s manželem provozovnu na Rašínově ulici ve Zlíně asi v 17:30 hodin. Provozovna byla prázdná, tak se nás ujal nejbližší pracovník, bohužel neznám jeho jméno. Chtěl po manželovi občanský průkaz, který ale bohužel neměl u sebe. Pracovník na manžela řval, že tam byl již několikrát a ví, že bez občanského průkazu nic nevyřídí. To byla naše chyba, že manžel neměl občanský průkaz. To uznávám.
Chování pracovníka bylo ale arogantní, vůbec se nezajímal, co potřebujeme, protože jsme tam asi velmi obtěžovali. Pracuji s lidmi, ale nikdy bych si nedovolila tak mluvit se zákazníkem.
Pokud vím, tak ten pracovník je tam pro nás, ne my pro něj.
Příště si občanský průkaz vezmeme, ale nikdy se již neobrátíme na tuto provozovnu. Podobné zkušenosti s touto provozovnou jsem slyšela již od více známých.

Byla bych ráda, kdyby někdo upozornil tohoto zaměstnance T-Mobilu, jakým způsobem jednat s lidmi, protože je to jeho práce.
Zákazník není hromosvod na jeho problémy a mindráky.

Moc děkuji.

Naděžda Míčková, Zlín


Požadované řešení

Školení zaměstnanců na efektivní komunikaci se zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2021 13:43, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.