Společnost


Gotogate, Inc. (Gotogate)

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52129Nevraceni penez za zruseny let 6. dubna 2020 z Prahy a navratem 20.4.2020 z Bali

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2021, před 3 lety

Michaela Sládková

Znění stížnosti

dobry den, meli jsme letet pres Gotogate s Emirates z Prahy na Bali. let byl Emirates zrusen. Gotogate jsme pozadali o refundaci. Napsali, ze mame kontaktovat Emirates, coz jsme ucinili. Ti nam vystavili 2 vouchery na 2 nase zpatecni letenky. Letos, kdyz jsme videly, ze situace je sten a (Bali je stale zavrene) jsme Gotogate i Emirates pozadali o vyplaceni penez za vouchery. Emirates penize muze vracet pry pouze na kartu, ze ktere byly jim penize poslane, tedy Gotogate. Jedna letenky byla vracena od Emirates do Gotogate pro nas v breznu, druha v cervnu. Nemame dosud ani 1 Kc od Gotogate, na nasem uctu u Gotogate stale pise, ze cekaji na penize od Emirates, od Emirates mam x-krat potvrzene, ze obe platby poslali, viz nize. S gotogate komunikace z jejich strany zadna, dovolat se tam neda. Je to pro nas velka suma penez, za me a nezletilou dceru, venovat jim to nechceme. Muzete nam, prosim, pomoci? Naposledy jsem jim psala 9. srpna, ale odezva zadna z jejich strany. Emirates mi po telefonu potvrdili i poslali informaci o obou platbach, ze byly provedeny a zaslany penize zpet na kartu, ze ktere prisly za nase letenky.
Emirates mi po telefonu potvrdili i poslali informaci o obou platbach, viz nize.


Produkt

2x zpatecni letenky Praha - Denpasar Bali, let zrusen, zadost o refundaci provedena pred 5 mesici, penize jim Emirates Airlines poslali


Požadované řešení

zaslani penez, ktere nam nalezi a ktere jim Emirates davno uz poslali. Chceme zpet jen sve penize za zruseny let leteckou spolecnosti.
3.11.2019 jsem jim ze sveho uctu zaslala castku 36.949 Kč! Emirates vratilo a zaslalo zpet 2180,24 CAD (podrobnosti nize).

Emirates mi po telefonu potvrdili i poslali informaci o obou platbach: Our Refunds Team confirmed that they’ve processed the refund of your tickets.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2021 14:39, před 3 lety

Podle svých obchodních podmínek (dostupných z https://www.gotogate.com/terms-conditions#MEDIATION_FLIGHTS) je společnost pouze zprostředkovatelem letu. Co se týče nároků ohledně letu, je nutné obrátit se přímo na leteckou společnost. To spotřebitelka dle obsahu stížnosti udělala. Pokud peníze byly leteckou společností poukázány na účet společnosti Gotogate, Inc. (Gotogate), má tato společnost povinnost peníze okamžitě vydat spotřebitelce.

Spotřebitelka může společnost kontaktovat s žádostí o urychlené vyřešení situace jednak na e-mailové adrese info@support.us.gotogate.com, a pokud by podobné pokusy nebyly úspěšné, může se obrátit na společnost s tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Upozorňujeme, že před případným soudním sporem bude nejprve nutné ověřit, v jakém státu by takový soud probíhal a jakým právním řádem by se daný vztah řídit, neboť v řešené věci se jedná o závazkový vztah s mezinárodním přesahem (podnikatel má sídlo ve Spojených státech).

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 14:34, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.