Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5214Prodej nevyžádaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2014, před 10 lety

Tomáš Kostelecký

Znění stížnosti

Můžete mě, prosím vysvětlit, proč mě byl prodán tento sýrový mix, ačkoli jsem požadoval pouze jedno z tohoto zboží ? Požadavek byl 0,30 kg farmářského sýra s oky. V celém balíčku byly však toliko 4 plátky ostatní snad Eidam či co.Žádám Vás, abyste mě nezasílali své omluvy a podobné plky jako obvykle, ale žádám o řádné vysvětlení spolu s výpočtem částky o kterou jsem byl poškozen.Vzhledem k tomu, že veškeré stížnosti, které jsem v minulosti vznesl byly vždy okecány bez jakékoli snahy o odškodnění, vy\hrazuji si nadále zasílat své stížnosti k rukám ČOI a hlavně mediálním institucím.
Fotodokumentaci mohu zaslat , pokud mě bude oznámena adresa, kam ji zaslat.Jinak nechápu proč se k tuzemským zákazníkům chováte jako k dobytku.
Tomáš Kostelecký.


Požadované řešení

To bych řekl, že je na Vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 10:33, před 10 lety

Spotřebitel má právo na dodání zboží, které si objedná, jinak se jedná o rozpor s kupní smlouvou. Vzhledem k tomu, že nám není známo, jaký druh sýra byl uveden na kupním dokladu, záleží, zda by spotřebitel byl schopný svůj požadavek prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2015 10:31, před 10 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci o vyřešení sporu. Prosíme proto spotřebitele, aby potvrdil dosažení dohody a stížnost z tohoto důvodu případně uzavřel s připojením vlastního hodnocení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 11:48, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.