Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 20.6.2021 jsem na pobočce v Pardubicích zakoupila s manželem vůz Toyota Coralla Verso. Do 10 dní mi měl být dodán velký a malý technický průkaz, abych mohla vůz řádně používat.
Už jsou to téměř 2 měsíce a stále mi velký technický průkaz nebyl zaslán. Několikrát denně voláme na infolinku AAA Auto a dožadujeme se nápravy, ale marně. Nikdy se nám nikdo ani neozve nazpět. Auto nemůžeme přihlásit na sebe, museli jsme kvůli tomu zrušit dovolenou v zahraničí.
Již před více jak týdnem jsme posílali reklamaci na reklamační oddělení AAA Auto, ke které se doposud opět nikdo nevyjádřil.
Před 2 týdny jsem porodila a auto jsme potřebovali hlavně na převoz kočárku a dcery například k pediatrovi. Nemožností auto legálně používat jsme se tak dostali do velkých obtíží.
Ojetý vůz Toyota Corola Verso, SPZ: 9B7 5330
Okamžitě zajistit velký technický průkaz a kompenzaci 20% z ceny vozu jako výdaje za zrušenou dovolenou a nemožnost 2 měsíce vůz používat.
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci uzavírání kupní smlouvy je dle ustanovení § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu, k tomu srov. rozhodnutí Nejvyššího soudu, sp. zn. 25 Cdo 1999/2005. Ustanovení § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Hejnová,
mám informaci, že Vaše věc by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně řešení Vaší záležitosti již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.