Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#52150Kaufland Louny - nedostatečné množství akčního zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2021, před 3 lety

Petr Apeltauer

Znění stížnosti

Dobrý den.
Jsem pravidelným zákazníkem sítě řetězců Kaufland. Nejčastěji navštěvuji pobočku v Lounech, ale poslední dobou nakupuji raději v jiných obchodech ve městě. Důvodem k této mé volbě jiných obchodů je stálý nedostatek zboží, převážně akčního. Už delší dobu trvá stav, ve kterém není v tomto obchodě k dostání většina zboží v akci, a to ani v den zahájení akce. Nevím, jak je akční zboží do jednotlivých poboček rozdělováno, nebo zda je chyba ve vedení obchodu, které akčních produktů objednává málo. Každopádně dopoledne v den začátku akce ,,najedou" do obchodu vietnamští obchodníci s dodávkami a akční zboží bez jakéhokoliv omezení vykoupí (To dnes platí Vámi udávané limity při nákupu akčního zboží jen pro běžného spotřebitele?), a poté s mnohonásobnou přirážkou prodávají ve svých prodejnách (Myslel jsem, že Kaufland je síť maloobchodních prodejen, ne velkoskladem pro drobné provozovatele večerek.) a běžný spotřebitel - zaměstnaný člověk již nemá odpoledne šanci si zboží koupit pro svou vlastní spotřebu. Po zbytek týdne už zaměstnanci další toto zboží vybalují jen minimálně, nebo vůbec. Nejhorší situace bývá o víkendu, kdy v lounském Kauflandu neseženete prakticky nic. Podobné zkušenosti s touto prodejnou má i řada mých sousedů a známých, kteří stejně jako já volí pro nákup jiné obchody.
Zajímalo by mě, proč v jiných pobočkách Kauflandu - například v Praze, Mostě, nebo Žatci, kde také občas nakupujeme, k takovýmto problémům nedochází a veškeré zboží je v urovnaných a přehledných regálech vždy k dispozici v dostatečném množství.


Požadované řešení

Důsledné dodržování limitu při nákupu akčního zboží (pro všechny). Zajištění dostatečného množství akčního zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2021 14:01, před 3 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2021 09:56, před 3 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Se zákazníky komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako tomu bylo ve Vašem případně, nebo telefonicky.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 16:04, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 16:46, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.