Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Na Alze jsem reklamovala telefon z důvodu , ze při telefonování mě volající špatně slyší . Chyba je náhodná. První reklamace byla řešena výměnou součástky. Telefon ovšem stále vykazoval závadu . Druhou reklamaci neuznali. Volala jsem na podporu, několikrát , vada se projevila. Odmítají mi poskytnout záznam hovoru, abych mohla dokázat závadu . Telefon už zlobí u většiny hovorů. Jsou neochotni záznam použit , jako důkaz závady . Volala jsem i na vaši poradnu z čísla ***, vada se také projevila.
Mobilní telefon apple XS
Druhá reklamace nebyla řádně vyřízení. Zboží neopravil ve lhůtě 30 dnů. Vrácení peněz .
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, chápu, že vyřízení reklamace je pro Vás nepříjemné. Nicméně o vyřízení rozhoduje autorizovaný servis schválený výrobcem a my se tímto vyřízením musíme řídit. Pro nás je neměnné. Produkt můžete znova reklamovat například s telefonním záznamem, kde bude jasně slyšet vada, kterou uvádíte. K tomuto však nemůže sloužit záznam hovoru se zákaznickou linku. Tyto hovory jsou nahrávány z důvodu zlepšování našich služeb. Pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte můžete se obrátit na soudního znalce v oboru. Děkuji za pochopení a přeji hezký den, Andrea, péče o zákazníky
Dobrý den, chápu, že vyřízení reklamace je pro Vás nepříjemné. Nicméně o vyřízení rozhoduje autorizovaný servis schválený výrobcem a my se tímto vyřízením musíme řídit. Pro nás je neměnné. Produkt můžete znova reklamovat například s telefonním záznamem, kde bude jasně slyšet vada, kterou uvádíte. K tomuto však nemůže sloužit záznam hovoru se zákaznickou linku. Tyto hovory jsou nahrávány z důvodu zlepšování našich služeb. Pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte můžete se obrátit na soudního znalce v oboru. Děkuji za pochopení a přeji hezký den, Andrea, péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Kontaktovala jsem společnost Apple , která reklamaci na základě špatně kvality hovoru uznala. Mobilní telefon mně vyměnili. Servisní podpora i reklamační oddělení bylo velice ochotné s cílem situaci vyřešit. Tímto jim děkuji. Jsem ráda, že jsem to nemusela s Alzou řešit, nikam to nevedlo.
Dobrý den,
děkuji za poskytnutí informací. Jak psala již kolegyně v předchozí komunikaci, reklamace byla zaslána do autorizovaného servisu, kde se závada neprojevila. Z důvodu, že je pro nás servisní vyjádření směrodatné, reklamace byla zamítnuta. K tomuto případu již bohužel nemáme více informací ke sdělení.
Těší mě, že Apple servis mohl s celým případem pomoci dle přání zákazníka.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, péče o zákazníky
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme.