Společnost


Kytice-expres 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52158Nedodané zboži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2021, před 3 lety

Cvetanka Rabenseifnerová

Znění stížnosti

Na www stránce https://www.kup-kytici.cz/cs/online-kvetinarstvi-cesky-tesin?gclid=EAIaIQobChMIyfHK1aCz8gIVGqd3Ch1cYwmiEAAYASAAEgJaGPD_BwE jsme objednali kytici v hodnotě 1552 Kč novomanželům na svatbě v Chotěbuzi. Měla být doručena osobně 31.7.2021 v 16 hod. v Penzionu pod zámkem. Mapka odeslána s objednávkou dopředu. Kytice doručena novomanželům tento den nebyla. Firma ji nechala v objektu prý před dohodnutém časem tj. v době kdy tam svatba ještě nezačala. Našla se až následující den, když se uklízelo. Vzkaz napsán amatérsky v době tiskáren…Dva dny před svatbou jsme připomínali e-mailem svou objednávku. V den svatby po hodině čekání jsme volali dvakrát na uvedený kontakt 777993803, kde nikdo telefon nezvedal, na SMS nereagoval.
Je to klamání spotřebitelé a rozčarování...


Produkt

kytice ALSTROMERIE + FREZIE střední v hodnotě 1481 Kč


Požadované řešení

Požadujeme 1000 Kč za nedodané kytice novomanželům. Vzkaz kromě přání obsahoval i omluvu, že rodina nepřijede na slavnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2021 15:25, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu a na sjednané místo, ocitá se v prodlení.

Podnikatel se podle obsahu stížnosti zavázal spotřebiteli k fixnímu závazku (§ 1980), kdy by bylo pozdní dodání podstatnou vadou a spotřebiteli by vznikl nárok na odstoupení od smlouvy. Dle vyjádření spotřebitele bylo pravděpodobně dodáno "včas", avšak ne na dohodnuté místo - nebylo tedy plněno řádně, což má za následek prodlení podnikatele podle § 1968 občanského zákoníku.

Domníváme se tedy, že závazek podle § 1980 občanského zákoníku zanikl začátkem prodlení dlužníka. V tomto případě by byl podnikatel povinen vrátit veškeré finanční prostředky, které přijal od spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 16:23, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.