Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Cena vstupenky se mi z cca 1250kč. vyšplhala na 1750kč. + rezervační poplatek 1030kč. Tak jsem nakonec za dvě vstupenky na divokého Byla na 4784kč. A navíc jsem si zaplatil sekci General Admission a na vstupence mám sekce Open Air!!!
Vrátit rezevační polatek!!!
Dodat vstupenky se správnou sekcí!!!
|
Tweet |
Společnost viagogo AG dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí.
Pokud spotřebitel zaplatil třetí osobě skrze společnost viagogo AG kupní cenu za vstupenky, je tato třetí osoba povinna tyto vstupenky v souladu se smluvním ujednáním dodat, anebo spotřebiteli vrátit peníze. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek, které si spotřebitel zakoupil. Pokud osoba, která vstupenku prodává, dodá jiné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Spotřebitel rovněž může zvážit kontaktování advokáta, který by danou smlouvu a celý případ detailně prostudoval a rozhodl se spolu se spotřebitelem o dalším postupu. Seznam advokátů dostupný např. z https://www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.