Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52180Neoprávněně naučtovaný poplatek za SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2021, před 3 lety

Eva Malikova

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Chci podat stížnost na firmu SILENTIUM či ComGate Payments a.s. kvůli podvodnému jednání. Bez mého vědomí byla dne 17.8.2021 na můj mobil odeslána SMS zpráva z čísla 90309 ve tvaru „VYCISTI 878205 Zastavit spam a reklamy“. Následně mi přišla další SMS z čísla 90309099 s oznámením "Vaše platba pro Silentium byla přijata"s odkazem kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásila, ani jsem o žádnou službu nežádala!
U mého mobilního operátora T-mobile mi byla naúčtována částka 99,- Kč za SMS - SMS na speciálně zpoplatněná čísla.
Na internetu jsem zjistila, že jsou stovky stejně postižených lidí, kteří přišli i o tisíce korun. Podle mě se jedná o „agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele“. Prosím o dořešení.


Požadované řešení
Vrátit neoprávněně naúčtovanou částku 99,-Kč.


Požadované řešení

Vrátit neoprávněně naúčtovanou částku 99,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2021 13:42, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 15:46, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.