Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Znění stížnosti
Chci podat stížnost na firmu SILENTIUM či ComGate Payments a.s. kvůli podvodnému jednání. Bez mého vědomí byla dne 17.8.2021 na můj mobil odeslána SMS zpráva z čísla 90309 ve tvaru „VYCISTI 878205 Zastavit spam a reklamy“. Následně mi přišla další SMS z čísla 90309099 s oznámením "Vaše platba pro Silentium byla přijata"s odkazem kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásila, ani jsem o žádnou službu nežádala!
U mého mobilního operátora T-mobile mi byla naúčtována částka 99,- Kč za SMS - SMS na speciálně zpoplatněná čísla.
Na internetu jsem zjistila, že jsou stovky stejně postižených lidí, kteří přišli i o tisíce korun. Podle mě se jedná o „agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele“. Prosím o dořešení.
Požadované řešení
Vrátit neoprávněně naúčtovanou částku 99,-Kč.
Vrátit neoprávněně naúčtovanou částku 99,-Kč.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.