Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#52185Neoprávněné účtování služeb č.DSL3011227 a č.TV127888452

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2021, před 3 lety

Ludvík Koubek

Znění stížnosti

Byl jsem telefonicky pozván na pobočku T-Mobile v Novém Jičíně za účelem nabídky nového mobilního telefonu,zlepšení podmínek...
Při návštěvě mně nic z toho nebylo nabídnuto-byl jsem "přelanařen"z dodávky pevného internetu a TV ze sítě Wodafone do T-Mobile,bylo mně sděleno,že zrušení smlouvy zařídí pobočka-je nutný podpis manželky jako původního vlastníka smlouvy.
Za 2 dny se manželka dostavila k podpisu,kde jí bylo sděleno,že je vše zařízeno a v pořádku.
Nyní jsme dostali 2x vyúčtování za internet od Wodafone i T-Mobile.
Na prodejně mně bylo sděleno,že jsme se asi nedostavili k podpisu na zrušení smlouvy,po mojí argumentaci,že při návštěvě bylo manželce sděleno,že je vše v pořádku,že jsme se asi obrátili na jinou pracovnici!!! a další výmluvy.
Žádné "sorry jako...,ani náznak omluvy- vše je údajně naše chyba.
Požaduji řádné vyšetření
Domníval jsem se,že v takovém podniku jako T-Mobile žádní "šmejdi" nejsou,asi tomu tak není.


Produkt

č.smlouvy:52160220,č.služby:TV 127888452,DSL3011227


Požadované řešení

Řádné vyšetření,finanční kompenzace,omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 09:45, před 3 lety

Omlouváme se za časové prodlení s řešením stížnosti.

Pokud jde o jednání zaměstnanců, jimi dané sliby zavazují samotnou společnost (§ 430 občanského zákoníku), která je povinna se takovým daným slibem řídit [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jedná-li zaměstnanec v rámci své odbornosti a způsobí-li nesprávnou informací spotřebiteli škodu, může spotřebitel požadovat náhradu škody dle § 2950 občanského zákoníku.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.