Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 15.8 jsem po telefonické domluvě s operátorkou dostavil na prodejnu v Kladně Autodiskont. Měl jsem se dostavit 16.8 v 16:00 a tak jsem splnil.Operátorka mi sdělila že vůz je k dispozici na pobočce v Kolíně a že auto je v pořádku.S převozem auta na pobočku v Kladně není problém.Načež na místě u manažera v kanceláři mi bylo řečeno, že daný vůz má poškozený motor.
To by mi zas tak nevadilo, to se může stát ale co mi vadí, že auto je stále v nabídce na internetu. Jedná se o Volkswagen scirocco 1.4, TSI 118KW 164 564 KM, Šedé barvy je tam jediný tento typ vozu. Díky
originální hliníkové diskykožený volantmlhovkyairbagyelektrická oknaautomatické denní svícení kontrola tlaku v pneumatikáchautomatická klimatizacevyhřívané sedačkyposilovač řízeníABScentrální zamykání zatmavená zadní sklaESPelektrická zrcátkaASRIsofixsportovní sedačky palubní počítačautorádiotempomatStop Start systemparkovací senzory
Prosím at tento vůz zmizí z nabídky na internetu pokud ma poškozený motor. Děkuji
|
Tweet |
Podnikateli nelze vytýkat, že spotřebiteli během předsmluvního jednání sdělil, že nabízená ojetina má určitou vadu. Podnikatel tímto sdělením splnil svou povinnost sdělit spotřebiteli podstatnou informaci týkající se vlastnosti výrobku. Na druhé straně spotřebitel oprávněně poukazuje na nesoulad (pokud takový skutečně existuje) mezi popisem inzerovaného zboží na internetu a předsmluvním sdělením "na místě". Tento nesoulad není žádoucí a pokud by se ukázalo, že jde o promyšlenou strategii, kterou se podnikatel snaží spotřebitele dostat do svých obchodních prostor, kde mu následně nabízí i jiné výrobky, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zakázaná zákonem o ochraně spotřebitele.
Mimo to nesdělení podstatné informace o závadě na motoru může způsobit škodu v majetkové sféře spotřebitele, neboť spotřebitel se do obchodních prostor podnikatele vypravil de facto zbytečně, resp. by si cestu (a s ní spojené náklady) pravděpodobně rozmyslel, kdyby měl kompletní informace o závadnosti vozu od počátku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Berki,
prověřila jsem Vaši stížnost a Vámi zmiňovaný vůz již není v naší nabídce. Děkuji za zpětnou vazbu.
S pozdravem Jitka Míková, Auto Diskont
Ano, daný vůz už nabídce dávno není, zmizel z nabídky asi po pěti dnech po mé stížnosti.Díky d testu, tak že díky.
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, Auto Diskont
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.