Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
Začátkem roku 2011 sem uzavřel s firmou upc písemnou smlouvu na Internet .
Po roce mi navýšily cenu za služby tak sem žádal skorigovani ceny nebo ukončeni služeb . Donutily mě poslat písemnou výpověď 9.5.2012 s dodejkou.
Den pote mi pani z upc volala Naslibovala bez papíru žádných smluvních zavazku . stačí jen zavolat. Po roce to sami ignorace jestli chcete skončit jen pásemnou vypovědí to sem odmit .
Tak bych rad slyšel váš názor jestli je možný takhle oblbovat do telefonu Pak vám řeknou souhlasil ste smlouva jede dal .
Naúčtovaly mi další dva měsíce .
Nahrávku hovoru vám rad zašlu na posouzeni .
Nelibi se mi že si firma upc muže po telefonu říkat co chce dokonce i stornovat moji písemnou vypověd .
Nejlíp zrušeni posledních 2 faktur kdy mi internet už nebyl poskytovan.
Mam jen písemnou výpověď s dodejkou.
Nahrávku hovoru kde význam bez papíru žadnejch smluvních závazku znamena smlouva jede dal .
Rad bych věděl váš názor
(Bylo mi porazeno počkat na soud a odvolat se)
|
Tweet |
Ve službách elektronických komunikacích jsou primární všeobecné obchodní podmínky, které jsou součástí uzavřené smlouvy. Tyto podmínky musí být ke smlouvě přiloženy nebo musí být stranám již z předchozího styku známy.
Ústní dohoda, je-li prokazatelná, má před zněním podmínek přednost. Společnost nemůže jednostranně stronovat výpověď, je-li učiněna platně, ale v tomto případě pravděpodobně došlo mezi stranami k dohodě. V tomto případě mohlo také v mezidobí dojít k jednostranné změně podmínek. Tuto změnu zákon o elektronických komunikacích umožňuje. Do 4.12.2014 musel podnikatel o změně podstatných náležitostí smlouvy (§ 63 1 písm. c) až q)zákona elektronických komunikacích) informovat spotřebitele a umožnit mu ukončení smlouvy ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže s nimi spotřebitel nebude souhlasit. Po tomto datu má také podnikatel povinnost informovat o změně smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení, ale na rozdíl od předchozí úpravy není výslovně určeno, co se za podstatnou změnu považuje.
Spory vzniklé mezi poskytovatelem služby a účastníkem týkající se povinností uložených zákonem o elektronických komunikacích spadají do kompetence Českého telekomunikačního úřadu.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.