Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#52192Neoprávněná faktura

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2021, před 3 lety

Pavel Mikula

Znění stížnosti

Dostal jsem fakturu,za období od 1.7 do 31.7. kdy jsem již nebyl zákazníkem O2. Jednalo se o červenec 2021, kdy jsem byl již od 22.6. zákazník T-Mobilu.
Přechod k jinému operátorovi je potvrzen ke stejnému datu na stránce služeb ,,moje O2,,
Od tohoto data jsem od T-Mobilu dostal vyfakturování jejich služeb.

Řešeno bez výsledku s O2 guru


Produkt

mobilní i pevné připojení


Požadované řešení

vrácení neoprávněné účtované částky 1.731,-kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 13:06, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Ačkoliv to není ve stížnosti nikde explicitně uvedeno, je možné, že společnost vyžaduje zaplacení částky za měsíc červenec z důvodu, že mohla v tomto měsíci běžet výpovědní lhůta. Tento závěr je pouze spekulativní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2021 15:27, před 3 lety

Hezký den,
vaši žádost jsem předala na reklamační oddělení, které se k tomu do 1 měsíce vyjádří a bude vás informovat.
Ještě upřesním, že balíček O2 Spolu se účtuje do doby, než dojde ke zrušení poslední služby, či vyjmutí z balíčku. Tím, že v balíčku zůstává stále O2 TV, dochází k účtování balíčku a bylo třeba podat výpověď i na tuto službu.
Každopádně se vám ke všemu vyjádří kolegové z reklamací a budou vás informovat.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2021 16:57, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.9.2021 08:05, před 3 lety


Pavel Mikula

Hodnocení:

Komentář: Vše vráceno, díky

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
22.9.2021 11:44, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost a za smírné vyřešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.